مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 فروردین 1399 ساعت 04:162020-03-26سياسي

شهرهای ساحلی آسیب پذیرترین مناطق مازندران در برابر ویروس کرونا


واحد عبدالهیان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس مصوبه ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا پایش مناطق آسیب پذیر مازندران به عهده جهاد دانشگاهی واگذار شده است.

وی ادامه داد: طبق پایش های انجام شده شهرهای بابل، آمل ، ساری و جویبار بیشترین آمار جمعیتی مبتلا به ویروس کرونا را ثبت کرده اند.

اما رییس جهاد دانشگاهی مازندران گفت که پیشتازی این شهرها بر اساس دوره نهفتگی ویروس کرونا و بی اطلاعی مردم از ابتلا بود که منجر به بالا رفتن تعداد مبتلایان شده است.

عبدالهیان اظهار داشت: نتیجه تازه ترین پایش جهاد دانشگاهی نشان می دهد که شهرهای ساحلی استان آسیب پذیرترین مناطق استان در برابر شیوع ویروس کرونا هستند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر چالوس و نوشهر آسیب پذیرترین شهرهای ساحلی استان هستند ، افزود: پیش از این شهر رامسر نیز وضعیت نامناسبی داشت که با تدابیر انجام شده با بهبود وضعیت روبرو است.

رییس جهاد دانشگاهی مازندران به معیار آسیب پذیری در پایش کرونایی اشاره کرد و گفت: معیارهایی همچون تعداد مبتلایان ، سرعت شیوع ، تعداد فوتی ها و همچنین شرایط بهتر برای طول حیات ویروس ملاک ارزیابی و پایش قرار می گیرد.

عبدالهیان همچنین به علت آسیب پذیری شهرهای ساحلی اشاره کرد و گفت: پایش های انجام شده نشان می دهد که به دلیل رطوبت با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرهای ساحلی آسیب پذیرترین مناطق مازندران در برابر ویروس کرونا

شهرهای ساحلی آسیب پذیرترین مناطق مازندران در برابر ویروس کرونا