مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 فروردین 1399 ساعت 04:162020-03-26فرهنگي

هنرمندان با هنر خود شادابی را به جامعه تزریق کنند


محدثه قافله باشی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در خصوص پویش سهم من در بحران کرونا، افزود: امروز فضای مجازی این فرصت را فراهم کرده تا بسیاری از فعالیت های هنری از این طریق باز نشر داده شود.

وی با بیان اینکه هنرمندان هم بخشی از جامعه هستند،اظهار داشت : هنرمندان باحضور در فضای مجازی با امید آفرینی و همدلی با مخاطبان می توانند، با ارسال پیام های امید بخش در قالب هنر شرایط اجتماعی مضطرب را دگرگون کنند.

این هنرمند قزوینی ادامه داد: هم اکنون جمعی از هنرمندان گرافیست و طراح در فضای مجازی دست به کار شده و با راه اندازی پویش گرافیک علیه کرونا در تلاش هستند تا به زبان هنر از شیوع هرچه بیشتر این ویروس در کشور جلوگیری کنند.

وی افزود: همچنین انجمن هنرهای تجسمی و کانون طراحان گرافیک استان قزوین نمایشگاه مجازی هر هنرمند یک اثر هنری در حال برگزاری دارد که بسیاری از هنرمندان در این پویش بصورت خودجوش شرکت کردند.

قافله باشی خاطر نشان کرد: کرونا یک بحران جهانی است که همه ما را دچار کرده و امیدوارم هرچه زودتر مرتفع شود و مردم بتوانند به فعالیت روزمره خودشان برگردند.

وی با اشاره به پویش در خانه می مانیم ، گفت: از شروع این بیماری تا کنون تمامی فعالیت های هنری ام را در بیرون از خانه تعطیل کرده و طراحی های خود را در منزل انجام می دهم و تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنرمندان با هنر خود شادابی را به جامعه تزریق کنند

هنرمندان با هنر خود شادابی را به جامعه تزریق کنند