مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 فروردین 1399 ساعت 04:452020-03-26پزشكي

زندگی روی خط کرونا؛ بهبود بیماران افزایش یافت


گروه استان ها: تاکنون 9 نوزاد از مادران کرونایی در بابل در روزهایی کرونایی به دنیا آمدند و یک بانوی قائم شهر مبتلابه کرونا نیز پس از 20 سال نازایی، در روزهای گذشته فرزندش را به سلامت به دنیا آورد.

به گفته پرستاران مراکز درمانی، تولد نوزادان از مادران کرونایی بیش از هر چیز ما را به شکست کرونا امیدوار می سازد وزندگی و امید را در روزهای سخت کرونایی پررنگ می کند.

احمدی یک مادر مازندرانی که در روزهای اخیر فرزندش را به دنیا آورده است، با تقدیر از تلاش های مدافعان سلامت و پرستاران گفت: این افراد واقعاً از جانشان برای خدمت به بیماران مایه گذاشته اند و در حال خدمت هستند.

وی با عنوان در حال حاضر وضعیت دخترم که تازه به دنیا آمده است، خوب و مطلوب است، اظهار داشت: از قبل از زایمان بیش از خود نگران فرزندم بودم که با تلاش کادر درمانی این نگرانی در حال حاضر برطرف شده است.

تولد 9 نوزاد از مادران کرونایی در بابل فرزاد جلالی رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به زایمان 9 مادر کرونایی در بابل اظهار داشت: از این تعداد پنج نفر غیر بابلی بودند که همگی در اتاق زایمان ویژه بیماران کرونایی که از روزهای اول آماده کرده بودیم، زایمان کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زندگی روی خط کرونا؛ بهبود بیماران افزایش یافت

زندگی روی خط کرونا؛ بهبود بیماران افزایش یافت