مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 فروردین 1399 ساعت 05:002020-03-26پزشكي

مردم سقز هشدارها در خصوص ابتلا به ویروس کرونا را جدی نگرفته اند


سرپرست سازمان جونان جمعیت هلال احمر کشور گفت: علیرغم تمام هشدارهای بهداشتی که در خصوص کرونا ویروس داده شده اما امروز شاهد هستیم که مردم سقز این هشدارها را جدی نگرفته اند.

- علی حیدری نجات در حاشیه بازدید از وضعیت اقدامات جمعیت هلال احمر در شهرستانهای سقز و بانه، در گفت و گو با خبرنگار مهر ، با انتقاد از نحوه کنترل ورودی های شهر سقز، اظهار داشت: کنترل ورودی شهرهای این شهر بسیار ضعیف بوده و تردد خودروها در محورهای مختلف این شهر بسیار آسان صورت می گیرد.

وی افزود: از مسیر همدان – سنندج – سقز بازدید به عمل آمد که علیرغم تمام هشدارها در سقز بیماری کرونا جدی گرفته نشده و مردم در حالت عادی و بدون استفاده از وسایل بهداشتی در سطح معابر عمومی در تردد هستند.

سرپرست سازمان جونان جمعیت هلال احمر کشور ادامه داد: با وجود به اینکه تمام هشدارهای بهداشتی به مردم داده شده است اما روز گذشته شاهد ترافیک سنگین در سطح خیابان های سقز بودیم و همین مسئله باعث می شود انتشار کرونا ویروس سرعت بیشتری بگیرد.

حیدری نجات یادآور شد: اگر اوضاع در سقز به همین منوال ادامه داشته باشد بدون شک در روزهای آینده شمار مبتلایان به کرونا ویروس در این شهر چندین برابر خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم سقز هشدارها در خصوص ابتلا به ویروس کرونا را جدی نگرفته اند

مردم سقز هشدارها در خصوص ابتلا به ویروس کرونا را جدی نگرفته اند