مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 فروردین 1399 ساعت 05:452020-03-26اقتصادي

برخورد با فعالیت سودجویانه تغییر کاربری اراضی کشاورزی


مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی همدان با بیان اینکه همه ساله در تعطیلات نوروزی و ماه های ابتدای سال، فعالیت های سودجویانه برای تغییر کاربری اراضی کشاورزی افزایش می یابد خواستار مشارکت مردم در مقابله با این اتفاق شد.

- هوشنگ کرمی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: همه ساله در تعطیلات نوروزی و ماه های ابتدای سال، فعالیت های سودجویانه و تبلیغات کاذب در زمینه خرید و فروش زمین و تغییر کاربری اراضی کشاورزی با هدف ویلاسازی و ساخت و سازهای غیرمجاز افزایش می یابد.

وی گفت: به همین منظور مدیریت  امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی با مشارکت شهروندان در راستای حفظ منابع پایه و تأمین امنیت غذایی جامعه از زمین های زراعی و باغ های استان محافظت می کند.

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان با اشاره به اینکه بر اساس قانون هر تغییر کاربری و تفکیک اراضی کشاورزی، ساخت و ساز و دیوارکشی در اراضی و باغ ها بدون اخذ مجوز سازمان جهاد کشاورزی ممنوع است افزود: علاوه بر قلع و قمع بناهای احداثی با متخلفان طبق قانون برخورد خواهد شد.

وی تصریح کرد: مردم در صورت مشاهده هر تخریب و تغییر کاربری زمین های کشاورزی می توانند از طریق تماس با سامانه ارتباط مردمی حفاظت اراضی کشاورزی (131) یا مراجعه به واحدهای کشیک مستقر این مهم را اطل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد با فعالیت سودجویانه تغییر کاربری اراضی کشاورزی

برخورد با فعالیت سودجویانه تغییر کاربری اراضی کشاورزی