مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 فروردین 1399 ساعت 06:202020-03-26اقتصادي

فعالیت شبانه فروشگاه های مواد غذایی و میوه فروشی های میبد تا اطلاع ثانوی


فرماندار میبد با اشاره به تشدید محدودیت ها جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در این شهرستان، گفت: تا اطلاع ثانوی تمام فروشگاه های مواد غذایی، - ایسنا/یزد فرماندار میبد با اشاره به تشدید محدودیت ها جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در این شهرستان، گفت: تا اطلاع ثانوی تمام فروشگاه های مواد غذایی، سوپرمارکت ها و میوه فروشی ها تنها در طول شب مجاز به فعالیت هستند.

حسین فلاح در این باره گفت: در راستای کنترل و پیشگیری بیشتر شیوع ویروس کرونا، تمام فروشگاه های عرضه مواد غذایی، سوپرمارکت ها و میوه فروشی ها از امروز پنجشنبه مورخ 1399/01/07 تا اطلاع ثانوی در طول روز تعطیل و فقط از ساعت 23 الی 8 صبح مجاز به فعالیت هستند.

وی گفت: این تصمیم با تصویب شورای تامین شهرستان و در راستای قطع زنجیره انتقال ویروس و کاهش ترددهای غیرضروری شهروندان اتخاذ شده است.

فرماندار میبد تصریح کرد: واحدهای صنفیِ قصابی، مرغ و ماهی و نانوایی در طولِ روز و مطابق قبل به فعالیتِ خود ادامه می دهند و مابقی واحدهای صنفی در صورت هر گونه تخطی از دستورات شورای تامینِ شهرستان با دستورِ دادستانِ محترم پیگیریِ قضایی خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی فرمانداری میبد، با تصویب شورای تامین تمام راههای ورودی به داخل شهرستان میبد مسدود و تردد با اعمال قانونی صورت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت شبانه فروشگاه های مواد غذایی و میوه فروشی های میبد تا اطلاع ثانوی

فعالیت شبانه فروشگاه های مواد غذایی و میوه فروشی های میبد تا اطلاع ثانوی