مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 فروردین 1399 ساعت 06:552020-03-26اجتماعي

ورودی منطقه گردشگری دشتک سی سخت با حکم دادستان بسته شد+تصویر


دشتک سی سخت که محل جولان مسافران و باعث نگرانی اهالی شهر سی سخت شده بود توسط دادستانی دنا بسته شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت، به دلیل ورود بیش از حد مسافران و اهالی شهر سی سخت به منطقه گردشگری دشتک و ابراز نگرانی مردم از این موضوع دادستان دنا دستور بسته شدن تمامی راه های فرعی در این منطقه گردشگری را به شهرداری صادر کرد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، منطقه گردشگری دشتک سی سخت منطقه ای زیباست که در این فصل با رویش گیاهانی همچون تره کوهی، قارچ و کنگر باعث شده برخی مردم بدون در نظر گرفتن سلامتی خود و دیگر همشهریان اقدام به عزیمت به این منطقه  کنند.

با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا و ملزم شدن مردم به ماندن در خانه و نگرانی های به وجود آمده، دادستان شهرستان  دنا دستور خاک ریزی و انسداد تمام مسیرهای منتهی به این منطقه را صادر کرد و با همکاری شهرداری شهر سی سخت این اقدام عملی شد.

غریب پور دادستان دنا در گفت وگو با فارس گفت: برپایی مجالس عروسی و عزا در سطح شهرستان دنا فعلا برچیده شده و حضور در گلزار شهداء و آرامستان نیز به همین منوال است.

غریب پور در ادامه گفت: در ورودی های شهر سی سخت هیچ مسافر و فرد غیر بومی حق ورود به شهر را ندارد و برگردانده می شود و همچنین هر کسی نسبت به عبور و مرور اتباع خارجی اقدام کند مجرم شناخته می شود و خودروی به پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورودی منطقه گردشگری دشتک سی سخت با حکم دادستان بسته شد+تصویر

ورودی منطقه گردشگری دشتک سی سخت با حکم دادستان بسته شد+تصویر