مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 فروردین 1399 ساعت 07:552020-03-26اجتماعي

معابر شهر سمنان 8 مرحله ضدعفونی شدند/ ادامه عملیات گندزدایی


شهردار سمنان از انجام هشت مرحله ضدعفونی کردن معابر و خیابان های این شهر برای مقابله با ویروس کرونا خبر داد و گفت: این مرحله عملیات گندزدایی در سطح مناطق دو و سه شهر سمنان انجام شد.

- سید محمد ناظم رضوی در گفتگو با خبرنگار مهر ، با بیان اینکه تا پایان روز چهارشنبه ششم فروردین ماه هشت مرحله گندزدایی و ضدعفونی معابر شهری در سمنان انجام شده است، ابراز کرد: امروز، پنج شنبه نیز این روند ادامه خواهد داشت و تا از بین رفتن ویروس کرونا شهرداری برای خدمت رسانی به مردم اهتمام ویژه ای دارد.

وی با بیان اینکه اکیپ های شهرداری، سازمان آتش نشانی و سازمان سیما، منظر و فضای سبز، سازمان حمل و نقل بار و مسافر، سازمان پسماند شهرداری سمنان، سپاه ناحیه سمنان، شورای اسلامی محلات شهر، منابع طبیعی و جهاد کشاورزی شهرستان سمنان در ضدعفونی معابر همکاری دارند، افزود: این کار جهادی نیازمند همراهی همه دستگاه های ذی ربط با توان بالا است.

شهردار سمنان همچنین از ضدعفونی کردن پارک ها نیز خبر داد و بیان کرد: ترجیح نخست این است که مردم در خانه مانده تا دوران گسترش ویروس کرونا به اتمام برسد اما با این حال شهرداری وظیفه خود را فراموش نکرده و تمام معابر را ضدعفونی می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معابر شهر سمنان 8 مرحله ضدعفونی شدند/ ادامه عملیات گندزدایی

معابر شهر سمنان 8 مرحله ضدعفونی شدند/ ادامه عملیات گندزدایی