مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 فروردین 1399 ساعت 07:552020-03-26پزشكي

افتتاح کارگاه های تولید محلول ضدعفونی و البسه پزشکی در اهواز توسط سپاه


مجتمع فرهنگی ورزشی جهان آرا، در حال حاضر به مجموعه کارگاه های تولید محلول ضدعفونی و البسه کادر درمانی جهت مقابله با کرونا قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز،  مجتمع فرهنگی، هنری و ورزشی شهید جهان آرا مجتمعی است که در طول سال فعالیت های فرهنگی و آموزشی مختلفی را در اختیار نوجوانان و جوانان اهوازی قرار میدهد اما با توجه به اپیدمی کرونا و نیاز روزافزون به تولید محصولات مورد نیاز بهداشت و درمان تمام فعالیت های این مجتمع با حضور تمام وقت نیروهای جهادی و بسیجی به تولید محصولات بهداشتی اختصاص یافته است.

دختران و بانوان بسیجی اهوازی نیز مانند دوران دفاع مقدس در خط مقدم تولید لباس های مورد نیاز کادر درمان آن هم در دو شیفت کاری پرداخته اند و جوانان غیور اهوازی ضمن توزیع این تولیدات با تولید محلول های الکلی به صورت شبانه به ضدعفونی محلات میپردازند.

پیگیر نیازمندی مردمیم سردار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه ولیعصر خوزستان در حاشیه افتتاحیه کارگاه تولید محلول ضدعفونی و کارگاه تولید البسه بیمارستانی قرارگاه جهادی شفا سپاه ولیعصر در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: یکی از اقداماتی که امروز باید توسط ما دنبال شود نیازمندی مردم و بیمارستان ها در حوزه پیشگیری است و امیدواریم که بتوانیم چرخه انتشار ویروس را قطع کرده و مردم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح کارگاه های تولید محلول ضدعفونی و البسه پزشکی در اهواز توسط سپاه

افتتاح کارگاه های تولید محلول ضدعفونی و البسه پزشکی در اهواز توسط سپاه