مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 فروردین 1399 ساعت 08:402020-03-26سياسي

همدردی با خانواده مدیرکل اسبق اوقاف مازندران توسط مسؤولان


در پی درگذشت روحانی انقلابی مرحوم حجت الاسلام سیف الله سهرابی،آیت الله محمد باقر محمدی لایینی نماینده ولی فقیه و مدیرکل سازمان تبلیغات استان مازندران متن تسلیتی را صادر کردند.

- متن پیام آیت الله محمدی لایینی به این شرح است؛ آن مرحوم از شخصیت های وارسته و کوشا در ترویج انگاره های دینی و اسلامی بود، سهرابی در مسؤولیت های مختلف بویژه در سمت مدیر کلی اوقاف و امور خیریه استان های مازندران، گلستان وخراسان شمالی و نیز ریاست  اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نکا کارنامه در خور توجهی به یادگار گذاشت.

اینجانب ضمن تسلیت فقدان آن روحانی متعهد، متواضع و مردمی به همسر و فرزندان داغدار و بستگان وی، علو درجات و رحمت واسعه الهی را برای آن به حق پیوسته و صبر و شکیبایی بازماندگان را از خداوند می خواهم.

ضایعه درگذشت ناگهانی حجت الاسلام حاج شیخ سیف الله سهرابی در آخرین لحظات ماه رجب ودر آستانه ورود به ماه شعبان، موجب تاثر خاطر شد و خانواده بزرگ سازمان تبلیغات اسلامی  را داغدار کرد.

سهرابی خدمتگزار پرتلاشی بود که سال ها در استان های مختلف به عنوان مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران، گلستان و خراسان شمالی و نیز به عنوان مدیر پرتوان اداره تبلیغات اسلامی در استان های گلستان و مازندران مشغول خدمت صادقانه به قرآن و اهل بیت و وقف و امورخیریه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همدردی با خانواده مدیرکل اسبق اوقاف مازندران توسط مسؤولان

همدردی با خانواده مدیرکل اسبق اوقاف مازندران توسط مسؤولان