مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 فروردین 1399 ساعت 08:452020-03-26پزشكي

نیاز هر خانه به یک وزیر بهداشت برای مقابله با کرونا


مدیرعامل کانون هموفیلی ایران با تاکید بر نقش مردم برای کمک به کنترل زنجیره انقال بیماری کووید 19، گفت: هر خانه باید یک وزیر بهداشت داشته باشد تا با سخت گیری ، - ، احمد قویدل با اشاره به اینکه خط اول مقابله با بیماری کووید19 مردم و کارشناسان بهداشت هستند، گفت: اما متاسفانه در روزهایی که پشت سر گذاشتیم بیشتر حوزه درمان درگیر این بیماری بوده است؛ در صورتی که باید بیشترین مداخلات در حوزه بهداشت عملی می شد که با وجود افتخاری مانند شبکه بهداشتی وزارت بهداشت در سطح کشور این موضوع میسر بود.

وی با تاکید بر اینکه برای مقابله با شیوع بیماری نیاز به کارشناس بهداشتی است، ادامه داد: کارشناسان اپیدمیولوژی و کارشناسان بهداشت در مقابله با کرونا می توانند بسیار موفق ظاهر شوند و مردم را راهنمایی کنند.

اینکه وزیر بهداشت فعلی در گذشته خودش معاون بهداشتی وزارت بهداشت بوده است نکته بسیار مثبتی خواهد بود چراکه به اتخاذ استراتژی صحیح از سوی او منجر خواهد شد.

قویدل با بیان اینکه خط اول مقابله با کروناویروس مردم و افزایش آگاهی آنان است، اظهار کرد: مردم با داشتن احساس مسئولیت اجتماعی، ماندن در خانه و سفر نرفتن می توانند به کنترل زنجیره انتقال بیماری کمک کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیاز هر خانه به یک وزیر بهداشت برای مقابله با کرونا

نیاز هر خانه به یک وزیر بهداشت برای مقابله با کرونا