مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 فروردین 1399 ساعت 09:202020-03-26سياسي

گلایه از وضعیت شهرسازی بیرجند/مسکن مهمترین مسئله مردم است


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با گلایه از وضعیت شهرسازی در بیرجند گفت: شرایط پیش روی خیابان های بیرجند مطلوب نبوده و سلیقه ای عمل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید علیرضا عبادی پیش از ظهر پنج شنبه در جمع مدیران ارشد ادارات تابعه راه و شهرسازی خراسان جنوبی بیان کرد: از نظر کمیت شهرسازی تا حد مطلوب فاصله داریم و نسبت کمیت در خراسان جنوبی و بعضی از استان های دیگر، خیلی متناسب نیست.

وی با تاکید بر اینکه باید وزارت خانه در سطح کارشناسی خود این تناسب را در سطح کشور رعایت می کردند، افزود: هر دولتی که بر سر کار آمده در امر شهر و شهرسازی متناسب با سلیقه خود عمل کرده است.

آیت الله عبادی ادامه داد: اقدامات وزارت خانه در حالی بوده که برای هر شهری که می خواهد تازه ساخته شود، می توان طبق یک طرح جامع کارشناسی شده آنچنان پیش رفت که نتیجه آن مطلوب و قابل قبول باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: در برخی از محله های شهر بیرجند خیابان ها و میلان ها را بزرگ و وسیع و در برخی محله ها آنقدر تنگ ساخته اند که مردم را دچار مشکل کرده اند.

وی ادامه داد: از شرایط خیابان های بیرجند به خوبی پیداست که زمین فروش ها و زمین خوارها در آن نقش داشته و ضوابطی که باید رعایت می شد، رعایت نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه از وضعیت شهرسازی بیرجند/مسکن مهمترین مسئله مردم است

گلایه از وضعیت شهرسازی بیرجند/مسکن مهمترین مسئله مردم است