مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 فروردین 1399 ساعت 10:152020-03-26اقتصادي

تولید روزانه 600 ماسک در تیپ 392 زرهی دشت آزادگان


سرهنگ مسعود حسینی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به فعالیت کارگاه تولید ماسک تیپ 392 زرهی دشت آزادگان اظهارداشت: این کارگاه در 2 نوبت کاری با تعداد 40 نفر از بانوان همسر پرسنل کادر یگان تیپ 392 زرهی دشت آزادگان فعالیت می کند.

وی ادامه داد: این کارگاه تولیدی با 40 دستگاه چرخ خیاطی روزانه حدود 600 عدد ماسک مصرف تولید می کند و درصورت نیاز قابلیت افزایش به تولید بیش از یکهزار و 500 ماسک را دارد که پیش بینی افزایش نوبت کاری و نیرو شده است.

فرمانده تیپ 392 زرهی دشت آزادگان بیان کرد: تولیدات این کارگاه به تایید اداره بهداشت شهرستان حمیدیه رسیده و از بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه برای تولید این ماسک های یکبار مصرف استفاده شده است.

وی افزود: از هفته آینده این کارگاه علاوه بر تولید ماسک، گان پزشکی نیز تولید می کند.

گندزدایی و پایش مسافران در ورودی شهرستان حمیدیه سرهنگ حسینی گفت: به دستور فرمانده نیروی زمینی ارتش، این یگان به عنوان نیروهای کمکی هلال احمر در مبادی ورودی شهرها تست غربالگری، تب سنجی و گند زدایی خودروها و مسافران را انجام می دهد.

وی ادامه داد: تیپ 392 زرهی دشت آزادگان در 2 نقطه ورودی شهر حمیدیه و روستای خسرج این عملیات را با همکاری 30 نفر برعهده گرفته و برای گندزدایی و ضدعفونی شهرها و معابر عمومی در ورودی شهرها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید روزانه 600 ماسک در تیپ 392 زرهی دشت آزادگان

تولید روزانه 600 ماسک در تیپ 392 زرهی دشت آزادگان