مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 فروردین 1399 ساعت 10:352020-03-26اجتماعي

طرحی برای تحول در سیستم آموزشی/گنجاندن آموزش مجازی در کتاب های درسی


یک معلم با سابقه آموزش و پرورش از طرحی می گوید که می تواند آموزش مجازی را در کنار آموزش حضوری در آموزش و پرورش نهادینه کند و این طرح را بدون هزینه و در راستای عدالت آموزشی مطرح می کند.

- یک معلم با سابقه آموزش و پرورش از طرحی می گوید که می تواند آموزش مجازی را در کنار آموزش حضوری در آموزش و پرورش نهادیه کند و این طرح را بدون هزینه و در راستای عدالت آموزشی مطرح می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، این روزها آموزش مجازی به دلیل شرایط خاصی که کشور به دلیل شیوع کرونا درگیر آن شده است حرف اول را در آموزش یادگیری می زند.

با توجه به اینکه این نخستین تجربه جدی آموزش و پرورش در حوزه آموزش مجازی به صورت گسترده است ضعف ها و قوت هایی دارد و همچنین ایده هایی نیز در راستای تکمیل آن از سوی متخصصین امر ارائه می شود.

حامد نیک پی با 17 سال سابقه معلمی در رشته ریاضی و دارای دکترای ریاضی محض در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به ارائه طرحی جدید به آموزش و پرورش در خصوص تحول در سیستم آموزشی ایران با استفاده از QR code در کتابهای درسی در توضیح بیشتر گفت: به طور کلی سبکی که این روزها در حوزه آموزش مجازی در حال اجرا است می تواند تبدیل به یک بعد ماندگار در سیستم آموزشی ایران شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرحی برای تحول در سیستم آموزشی/گنجاندن آموزش مجازی در کتاب های درسی

طرحی برای تحول در سیستم آموزشی/گنجاندن آموزش مجازی در کتاب های درسی