مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 فروردین 1399 ساعت 10:352020-03-26سياسي

امام جمعه کرمانشاه: سپاه همواره در خط مقدم خدمت به مردم است


آیت الله مصطفی علما روز پنجشنبه در دیدار فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) افزود: سپاه از اولین روزهای شکل گیری خود، به صورت خودجوش و خودکار و همه جانبه در خدمت نظام اسلامی و مردم بوده است.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به هوشیاری و به روز بودن خدمات و برنامه های سپاه اظهارداشت: یکی از نعمت های بزرگ، هوشیاری و به روز بودن سپاه است که به صورت مردمی در رفع مشکلات حاضر شده و این هوشیاری قابل تحسین است.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه نیز در این دیدار گفت: با توجه به تجربیات سپاه در قبال جنگ نوین، تفاهم نامه ای با وزارت دفاع منعقد شد که در آن آمادگی سپاه استان را برای موضوع غربالگری ویروس کرونا اعلام کردیم.

سردار بهمن ریحانی افزود: تعداد 16 هزار و 198 تن از بسیجیان که توانایی امور بهداشتی دارند برای این موضوع انتخاب شدند تا در صورت لزوم بتوانیم در این خصوص خدمات بهداشتی لازم را ارایه نماییم.

وی اضافه کرد: تعداد سه هزار بسته حمایتی و معیشتی به ارزش تقریبی 10 میلیارد ریال، بین افراد بی بضاعت جامعه توزیع کرده ایم که در روزهای آینده تعداد 10 هزار بسته دیگر نیز به این موضوع اختصاص خواهد یافت.

سردار ریحانی از کنترل ورود و خروجی شهرستان های استان توسط سپاه خبر داد و تصریح کرد: در این خصوص با مسوُولان بهداشتی هماهنگی لازم انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه کرمانشاه: سپاه همواره در خط مقدم خدمت به مردم است

امام جمعه کرمانشاه: سپاه همواره در خط مقدم خدمت به مردم است