مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 فروردین 1399 ساعت 10:452020-03-26پزشكي

کمک های پارسیان هند به یزد رسید


رییس انجمن زرتشتیان یزد و عضو شورای شهر یزد از ارسال کمک پارسیان(زرتشتیان) کشور هند به یزد جهت مقابله و مبارزه با کرونا خبر داد.

- ایسنا/یزد رییس انجمن زرتشتیان یزد و عضو شورای شهر یزد از ارسال کمک پارسیان(زرتشتیان) کشور هند به یزد جهت مقابله و مبارزه با کرونا خبر داد.

سپنتا نیکنام در گفت وگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به کمک پارسیان یا زرتشتیان مقیم کشور هند به یزد، اظهار کرد: این کمک ها که شامل اقلام دارویی و تجهیزات پزشکی است، دریافت و برای درمان مبتلایان به کرونا در اختیار دانشگاه علوم پزشکی یزد قرار خواهد گرفت.

وی از رایزنی های انجام شده با رییس اتحادیه انجمن های زرتشتیان آمریکای شمالی برای دریافت داروهای مورد نیاز نیز خبر داد و گفت: با همکاری این انجمن و پارسیان هند و همچنین انجمن ایرانی بمبیی، نخستین بخش از دارو و کالاهای پزشکی مورد نیاز نیز دریافت و به دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد تحویل داده شد.

رییس انجمن زرتشتیان یزد و عضو شورای شهر یزد در رابطه با ارسال بخش دیگری از اقلام مورد نیاز شامل کالاهای پزشکی و اقلام و داروهای مورد نیاز، تصریح کرد: پشتوانه ی مالی این کمک ها شامل دکتر سایرس (کوروش) پوناوالا رییس انجمن پوناوالا، یوسف حمید از شرکت سیپلا در هند، هومی گاندی رییس انجمن فزانا، دکتر شرناز کاما رییس انجمن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک های پارسیان هند به یزد رسید

کمک های پارسیان هند به یزد رسید