مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 فروردین 1399 ساعت 10:452020-03-26سياسي

فرماندار: مهمانان نوروزی مهاباد را ترک کنند


ایرج شجاعی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با وجود اینکه قبل از شروع تعطیلات نوروزی تمام اماکن اقامتی این شهر تعطیل شده و در رسانه ها نیز اعلام شده بود که در ایام نوروز هیچ مهمانی پذیرش نخواهند شد ولی با این وجود برخی مسافران وارد این شهر شدند.

وی اضافه کرد: بر اساس دستور ستاد کرونای این شهرستان مسافرانی که از دیگر نقاط کشور هم اکنون در مهاباد حضور دارند باید در اولین فرصت این شهرستان را ترک کنند.

وی افزود: هم اکنون تمامی اماکن گردشگری و تفریحی و بازارچه های این شهر تعطیل شده و لازم است مهمانان نوروزی سفر خود را به زمان مناسب تری موکول کنند.

شجاعی ، گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده از 15 فروردین به بعد تنها اجازه تردد به خودروهای پلاک مهاباد در جاده های این شهرستان داده می شود و سایر خودروها متوقف و به پارکینگ هدایت می شوند.

فرماندار مهاباد به شهروندان توصیه کرد برای مقابله با گسترش ویروس کرونا در این ایام در خانه های خود بمانند و از مسافرت به شهرها و یا استان های همجوار خودداری کنند.

وی با اشاره به راه اندازی سه کابین ضدعفونی خودروها در مهاباد نیز گفت: هم اکنون در 2 ورودی این شهر سه راه دارلک و سه راه برهان و روی پل حملت این شهر با همکاری خیران کابین ضدعفونی خودروها راه اندازی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار: مهمانان نوروزی مهاباد را ترک کنند

فرماندار: مهمانان نوروزی مهاباد را ترک کنند