مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 فروردین 1399 ساعت 10:452020-03-26سياسي

توزیع بیش از 20هزار بسته معیشتی در بین اقشار کم درآمد در زنجان


سرهنگ ابوالفضل طهماسبی اظهار داشت: از زمان شیوع ویروس کرونا در کشور، سپاه استان در کنار مدافعان سلامت بوده و اقدام به تشکیل قرارگاه های امام رضا (ع)،شفا و پدافند زیستی نمود و اقدامات مفیدی در این زمینه انجام داد.

وی با بیان اینکه وظیفه ذاتی سپاه و بسیج خدمت به مردم است، تصریح کرد: بسیجیان زنجانی از زمان شیوع این ویروس منحوس در قالب 130 گروه جهادی با حضور بیش از 21 هزار نفر روز بصورت شبانه روزی با همکاری نهادهای مرتبط نظیر شهرداری اقدام به ضدعفونی معابر و مناطق پرتردد شهری، درب منازل، دستگاه های خودپرداز و… نموده و این مهم تا از بین رفتن کامل ویروس کرونا در کشور ادامه دارد.

جانشین فرمانده سپاه استان به طرح بسیج ملی غربالگری با همکاری بسیجیان زنجانی خبر داد وافزود: این طرح به صورت روزانه توسط گروه های جهادی بسیج دانشجویی وباهمکاری دانشگاه علوم پزشکی استان از روزهای نخست فروردین ماه آغاز و تا زمان اتمام طرح غربالگری سراسری ادامه خواهد داشت.

طهماسبی در ادامه به تهیه و توزیع بیش از 20 هزار بسته معیشتی در مناطق آسیب پذیر و کم برخوردار استان اشاره و خاطرنشان کرد: همچنین بسته های بهداشتی توسط بسیج دانشجویی و بسیج مساجد و محلات استان در این مناطق توزیع شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بیش از 20هزار بسته معیشتی در بین اقشار کم درآمد در زنجان

توزیع بیش از 20هزار بسته معیشتی در بین اقشار کم درآمد در زنجان