مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 فروردین 1399 ساعت 10:552020-03-26پزشكي

آماده سازی 200 تخت برای قرنطینه بیماران کرونایی در کیش


این مرکز قرنطینه ای برای بیماران مبتلا به کرونا که امکان قرنطینه ای و مراقبتی درخانه را ندارند، توسط سازمان منطقه آزاد کیش در نظر گرفته گرفته شده است.

وی اضافه کرد: همگام با تدابیر و اقدمات صورت گرفته برای پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا، به بیمارانی که بعد از بهبودی از بیمارستان ترخیص می شوند یا کسانی که به ویروس کرونا مبتلا شده اند و در قرنطینه خانگی به سر می برند، خدمات ویژه ارائه می شود.

آخوندی افزود: 10دستگاه خودرو نیز به منظور نظارت، کنترل و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در سطح جزیره کیش در اختیار مرکز توسعه سلامت کیش، بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش، معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش و فرماندهی نیروی انتظامی ویژه کیش قرار گرفته است.

گفتنی است با همت معاونت توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا میان مردم و ساکنین جزیره کیش ؛ کلینک امام علی (ع) آماده پذیرش و ارائه خدمات پزشکی به مراجعه کنندگان در جزیره کیش است.

از طرفی مدیر روابط عمومی و امو بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به روند بازگشت کیشوندانی که در این ایام از جزیره کیش خارج شده اند، بر ضرورت رعایت دقیق نکات بهداشتی، از ساکنان جزیره کیش خواست تا در خانه بمانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده سازی 200 تخت برای قرنطینه بیماران کرونایی در کیش

آماده سازی 200 تخت برای قرنطینه بیماران کرونایی در کیش