مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 فروردین 1399 ساعت 11:052020-03-26اقتصادي

85 هزار نفر در بوکان غربالگری کرونا شدند


انور بیادار روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: نیروهای هلال احمر در تمامی ورودی های چهارگانه این شهرستان مستقر و اقدام به غربالگری مسافران ورودی به این شهرستان کرده و افراد مشکوک را به مراکز درمانی اعزام می کنند.

وی با بیان اینکه از ابتدای شروع طرح تاکنون 38 هزار و 940 دستگاه خودرو به منظور تب سنجی سرنشینان آن متوقف شده اند، افزود: طرح ملی پایش و غربالگری بیماری کرونا توسط 208 نفر نیروی عملیاتی در مبادی شهر بوکان اجرا و عملیات غربالگری انجام می شود.

وی ادامه داد: از مجموع افراد پایش شده 150 نفر مشکوک به علایم کرونا از جمله تب بالا بوده اند که از این افراد نیز 70 نفر به شبکه بهداشت و درمان جهت مداوا ارجاع داده شده اند.

وی با بیان اینکه هر روز در سه شیفت کاری امر پایش توسط نیروهای هلال احمر انجام می شود، اضافه کرد: هلال احمر این شهرستان علاوه بر پایش مسافران و افراد عبوری از مبادی شهرستان اقدام به توزیع 715 عدد ماسک، 530 جفت دستکش و 55 عدد محلول 250 میلی ضدعفونی در میان خانواده های مرحوم و کم برخوردار توزیع شده است.

رییس هلال احمر بوکان با اشاره به تجهیز و راه اندازی نقاهتگاه بیمارستان قدیم و سالن شهدای حرم این شهرستان نیز افزود: 21 نفر داوطلب پرستار و 100 تخته پتو اهداء شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

85 هزار نفر در بوکان غربالگری کرونا شدند

85 هزار نفر در بوکان غربالگری کرونا شدند