مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 فروردین 1399 ساعت 11:252020-03-26فرهنگي

تئاتر اصفهان؛ از گِلایه تا امید


شاهد ندیم، هنرمند تئاتر پاکستانی که امسال نوشتن پیام روز جهانی تئاتر را برعهده داشته، در بخشی از پیام خود آورده: «ما گاهی به شوخی می گوییم بدترین روزها هم برای تئاتر روزهایی خوب است.

- ایسنا/اصفهان شاهد ندیم، هنرمند تئاتر پاکستانی که امسال نوشتن پیام روز جهانی تئاتر را برعهده داشته، در بخشی از پیام خود آورده: ما گاهی به شوخی می گوییم بدترین روزها هم برای تئاتر روزهایی خوب است.

هنرمندان تئاتر اصفهان اما خیلی جدی می گویند که مدت هاست بهترین روزها هم برای تئاتر این شهر روزهای بدی بوده، چه برسد به هزار و سیصد و نود و هشتِ پُر حادثه.

تعطیلی تالار هنر برای تعمیر و بازسازی، انصراف از تصمیم ساخت تئاتر شهر در محل سینما همایون، معطل ماندن طرح ساخت تئاتر شهر در زمینِ خاکیِ روبروی سینما سپاهان، ادامه واگذاری تنها مجموعه سالن اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان (فرشچیان) به بخش خصوصی، نوشتن یک بیانیه اعتراضی توسط هنرمندان تئاتر برای بیان مشکلات موجود که نتیجه محسوسی هم نداشت و دست آخر، شیوع ویروس منحوس کرونا که پیش از همه، فعالیت گروه های نمایشی را تا اطلاع ثانوی تعطیل کرد، ازجمله عواملی است که سال 1398، خاطر هنرمندان تئاتر اصفهان را آزرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تئاتر اصفهان؛ از گِلایه تا امید

تئاتر اصفهان؛ از گِلایه تا امید