مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 فروردین 1399 ساعت 11:402020-03-26اقتصادي

تسریع در اجرای طرح محدودیت های تردد در استان تهران


استاندار تهران با اشاره به کنترل راه های فرعی استان بر لزوم تسریع در اجرای طرح محدودیت های تردد در استان تهران توسط فرمانداران تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، انوشیروان محسنی بندپی ظهر پنج شنبه در گفتگوی ویدئو کنفرانسی با فرمانداران استان تهران در مورد اجرای طرح محدودیت تردد جهت مقابله با شیوع کرونا با تاکید بر اینکه تعطیلی بازارها در استان تهران باید تداوم داشته باشد اظهار داشت: باید ابلاغ تذکراتی از سوی فرمانداران به شهرداری ها برای تجمع و فعالیت دستفروش ها در استان داده شود چرا که با وجود اینکه مراکز خرید تعطیل شده اند اما همچنان در برخی شهرها شاهد حضور و فعالیت دستفروش ها هستیم که باید در این زمینه اقدانات مناسبی صورت گیرد.

محسنی بندپی در ادامه با اشاره به اینکه سلامت مردم خط قرمز محسوب می شود افزود: در خصوص بیماری ها واگیردار قانون به خوبی موارد را مشخص کرده و باید با افراد متخلف برخورد جدی و قانونی شود.

استاندار تهران با تاکید بر استمرار تعطیلی دربند و درکه گفت: با توجه به تعطیلی پارک ها و بوستان ها از هم اکنون برای مراسم سیزده به در تمهیدات اندیشیده شود که هیچ جایی از استان تهران تجمع صورت نگیرد.

وی اظهار داشت: 14 مبادی خروجی استان تهران تحت کنترل است و فرمانداران باید با تعداد کمی از نیروها به کنترل راههای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسریع در اجرای طرح محدودیت های تردد در استان تهران

تسریع در اجرای طرح محدودیت های تردد در استان تهران