مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 فروردین 1399 ساعت 12:402020-03-26پزشكي

طرحی خلاقانه برای ساخت ماسک با نگاه محلی


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان از ساخت طرحی خلاقانه برای ماسک خبر داد و این اقدام خلاقانه طراح هرمزگانی در شرایط فعلی و شیوع کرونا را باعث تشویق خانواده ها در استفاده از ماسک و رعایت موارد بهداشتی عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، رضا کمالی زرکانی ضمن تقدیر از رامین چمنی بعنوان طراح و ایده پرداز این اثر و تیم حرفه ای وی از انجمن طراحان لباس هرمزگان متشکل از خانمها دکترآزاده آریانا(سرپرست)، سارا پورتقی، مریم راهپیما و حلیمه دهقانی که از مدرسان دانشگاه فنی و حرفه ای هرمزگان هستند، بیان داشت: برکانو که کاملا منطبق و هماهنگ با پوشش و لباس زنان هرمزگانی است، پاسخی عالمانه و خلاقانه به شرایط فعلی جامعه و شیوع بیماری کرونا و تبدیل تهدید به فرصت است.

رییس کمیته فرهنگی و اطلاع رسانی ستاد مبارزه با بیماری کرونا هرمزگان در خصوص ویژگی های (برکانو) بیان کرد: همانگونه که از نام این طرح مشخص است این محصول الهام گرفته از برقه زنان و دختران هرمزگانی است که با ایجاد تغییرات اصولی و حفظ ماهیت زیبایی و بهداشتی آن به محصولی مناسب و تشویق کننده برای شرایط فعلی جامعه تبدیل شده است.

  مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان اضافه کرد: (برکانو ) کاملا قابل شستشو و استفاده مکرر هست و رویه بیرونی آن از تزیینات و دست دوزی های هرمز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرحی خلاقانه برای ساخت ماسک با نگاه محلی

طرحی خلاقانه برای ساخت ماسک با نگاه محلی