مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 فروردین 1399 ساعت 14:052020-03-26پزشكي

مردم به شماره 4030، غربالگری کرونا پاسخ دهند


سید وحید احمدی طباطبایی روز پنجشنبه در نشست خبری با محوریت ویروس کرونا در رابطه با احرای طرح غربالگری در استان کرمان گفت: در اجرای این طرح مراقبین سلامت و بهورزها از دانشگاه علوم پزشکی با شماره 4030 با مردم تماس گرفته و از آن ها در مورد علایم اصلی کرونا سئوال و راهنمایی های لازم را برای نحوه برخورد با این علائم به آن ها ارائه می کنند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان در ادامه بهترین سامانه برای خود ارزیابی و تست از راه دور برای بیماری ویروس کرونا را سایت salamat.

gov.

ir اعلام کرد و گفت: میزان استقبال مردم از این سایت در حدود 8 درصد جمعیت تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی کرمان بوده است که بیش از 76 درصد موارد ثبت شده تاکنون پیگیری شده اند و برای ورود به این سامانه فقط کافی است که شماره تلفن همراه و کد ملی را وارد کرده و به سئوالات مربوطه درباره علائم بیماری جواب دهند.

وی همچنین خدمات مراکز 16 ساعته درمانی را دانشگاه علوم پزشکی کرمان را در بین 61 دانشگاه علوم پزشکی کشور پیشتاز اعلام کرد و گفت: تاکنون بیش از 2 هزار و 600 بیمار به مراکز 16 ساعته دانشگاه علوم پزشکی کرمان برای بیماری ویروس کرونا مراجعه کرده اند.

احمدی طباطبایی افزود: در ابتدای اپیدمی کرونا در استان کرمان، ردپای سفرها در موارد مبتلا دیده می شد اما اکنون تماس های خانوادگی باعث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم به شماره 4030، غربالگری کرونا پاسخ دهند

مردم به شماره 4030، غربالگری کرونا پاسخ دهند