مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 فروردین 1399 ساعت 16:052020-03-26اقتصادي

98.2 درصد مردم چالدران در خصوص بیماری کرونا غربالگری شدند


حسن محمدزاده روز پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تشدید نظارت و بازرسی در محورهای ورودی شهرستان، ادامه نظارت بر روند تعطیلی واحدهای صنفی غیرضروری، سمپاشی اماکن عمومی و معابر پرتردد در شهرها و روستاها، جلوگیری از ورود خودروها با پلاک غیر بومی به شهرستان از جمله طرح هایی است که با جدیت تمام در این شهرستان پیگیری و اجرا می شود.

وی همچنین به اجرای عملیات تداوم دفاع بیولوژیک مدافعان سلامت در این شهرستان اشاره کرد و افزود: این عملیات از دیروز، چهارشنبه آغاز شده و تا 15 فروردین با همکاری دستگاه های اجرایی و سپاه در تمام مناطق شهری و روستایی چالدران اجرا می شود.

وی با بیان اینکه در اجرای این عملیات تمام مناطق شهری و روستایی ضدعفونی و میکروب زدایی خواهند شد، اضافه کرد: انتظار می رود، مردم شهرستان چالدران همکاری های لازم را در جهت اجرای این عملیات با عوامل اجرایی داشته باشند.

وی ادامه داد: خیرین شهرستان نیز تاکنون بیش از یک میلیارد ریال برای انجام اقدامات پیشگیرانه از شیوع ویروس کرونا کمک کرده اند.

وی در ادامه یاد آوری کرد: راه اندازی ایستگاههای سلامت در مبادی ورودی شهر، ضد عفونی اماکن اصلی شهرهای چالدران و آواجیق و برخی از روستاها گوشه ای از اقداماتی هستند که در جهت مقابله و پیشگیری با ویروس کرونا در این شهرس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

98.2 درصد مردم چالدران در خصوص بیماری کرونا غربالگری شدند

98.2 درصد مردم چالدران در خصوص بیماری کرونا غربالگری شدند