مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 فروردین 1399 ساعت 16:052020-03-26اقتصادي

بیمارستان سردشت به سه دستگاه ونتیلاتور جدید تجهیز شد


روژان قادری روز پنج شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این سه دستگاه ونتیلاتور (دستگاه کمک تنفسی) جدید امروز با حضور فرماندار سردشت و مسوولان محلی در محل بیمارستان امام خمینی (ره) نصب و مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی بیان کرد: برای خرید این سه دستگاه ونتیلاتور جدید، سه میلیارد و 828 میلیون ریال هزینه شده است که هزینه خرید آنها از محل اعتبارات هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران، تامین شده است.

وی اظهار داشت: دستگاه ونتیلاتور دستگاه کمک تنفسی است که اکسیژن را با درصد خالص، فشار حجم مورد نیاز به ریه ها رسانده و دی اکسیدکربن را از ریه خارج می کند و کاربرد زیادی برای بیماران مبتلا به کرونا دارد.

وی اضافه کرد: با نصب 2 دستگاه ونتیلاتور دیگر متعلق به هلال احمر در بیمارستان موقت صحرایی این شهرستان نیز هماکنون تعداد این دستگاه ها در سردشت به 9 عدد رسید.

قادری ، با قدردانی از حمایت های دانشگاه علوم پزشکی استان از این شهرستان مرزی گفت: در این راستا و با توجه به وجود هزار و 600 مصدوم و جانباز شیمیایی در سردشت از محل اعتبارات هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران، 9 قلم تجهیزات پزشکی دیگر به ارزش سه میلیارد و 199 میلیون ریال نیز به بیمارستان امام خمینی (ره) سردشت اهدا شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان سردشت به سه دستگاه ونتیلاتور جدید تجهیز شد

بیمارستان سردشت به سه دستگاه ونتیلاتور جدید تجهیز شد