مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 فروردین 1399 ساعت 20:152020-03-26اجتماعي

فرماندار ری: محدودیت تردد در محورهای جنوب استان تهران اعمال شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازشامگاه پنجشنبه فرمانداری ویژه ری ؛ حسین توکلی کجانی اظهار داشت: این طرح برای کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا در ورودی محورهای جنوبی استان تهران از جمله عوارضی اتوبان قم - تهران و محدوده نعلبندان جاده قدیم قم توسط عوامل راهداری، پلیس راه و هلال احمر انجام می شود.

وی با بیان اینکه در این طرح از ورود خودروهای غیر بومی به استان تهران جلوگیری می شود؛ خاطرنشان کرد: بر اساس طرح کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، برابر تصمیمات اتخاذ شده و با هماهنگی استانداری محدودیت تردد در محورهای ورودی استان تهران اعمال شده و براین اساس، تنها خودروهای استان اجازه ورود به شهر را دارند.

توکلی افزود: از ورود خودروهای شهرهای دیگر به استان تهران باتوجه اینکه 2 محور ورودی در حوزه شهرستان ری می باشد تا اطلاع ثانونی جلوگیری می شود.

وی در ادامه با اشاره به محدودیت های اعمال شده افزود: طرح فاصله گذاری اجتماعی با هدف کمک به تشدید قطع زنجیره انتقال بیماری با رویکرد کاهش تماس ها، عدم برگزاری اجتماعات و حذف ترددهای غیر ضروری در سطح کشور با هدف کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا همزمان در استان تهران محدودیت ها از ساعت صفر (24بامداد) روز جمعه مورخ هشتم فروردین تا پایان روز 15 فروردین 98 در محورهای مواصلاتی استان تهران اعم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار ری: محدودیت تردد در محورهای جنوب استان تهران اعمال شد

فرماندار ری: محدودیت تردد در محورهای جنوب استان تهران اعمال شد