مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 فروردین 1399 ساعت 23:302020-03-26سياسي

توضیحات دادستان یاسوج در رابطه باید و نبایدهای طرح فاصله گذاری اجتماعی


در شرایط کنونی طرح ها و اقدامات حاکمیتی که جهت قطع زنجیره شیوع بیماری کرونا تصویب و اعلام میشوند شرعاً و قانوناً لازم الاتباع هستند.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد دادستان عمومی و انقلاب یاسوج گفت: در شرایط کنونی طرح ها و اقدامات حاکمیتی که جهت قطع زنجیره شیوع بیماری کرونا تصویب و اعلام میشوند شرعاً و قانوناً لازم الاتباع هستند.

سید علی ملک حسینی در خصوص اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی که از روز جمعه هشتم تا 15 فروردین اجرا می شود با بیان این که مراقبت و محافظت از جان مردم مهمترین مصداق صیانت از حقوق عامه است، افزود: شهروندان در هر جایگاه و شرایطی، مکلف به رعایت الزامات قانونی در این زمینه هستند.

وی اظهارکرد: در شرایط کنونی طرح ها و اقدامات حاکمیتی که جهت قطع زنجیره شیوع بیماری کرونا تصویب و اعلام میشوند شرعاً و قانوناً لازم الاتباع هستند.

دادستان عمومی و انقلاب یاسوج با تأکید بر این که هدف از اجرای این طرح کشوری کمک به قطع زنجیره انتقال بیماری با رویکرد کاهش تماس ها می باشد، خاطرنشان کرد: ضمانت اجرای تمرد و عدم تمکین از مقررات طرح فاصله گذاری اجتماعی سختگیرانه و قاطع خواهد بود.

ملک حسینی با اشاره به ملزم بودن همه آحاد جامعه به رعایت محدودیت های ناشی از این طرح، تصریح کرد: از جمله ی این موارد، ممنوعیت ورود به شهر غیر محل سکو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات دادستان یاسوج در رابطه باید و نبایدهای طرح فاصله گذاری اجتماعی

توضیحات دادستان یاسوج در رابطه باید و نبایدهای طرح فاصله گذاری اجتماعی