مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 فروردین 1399 ساعت 03:402020-03-27حوادث

ارسال کمک های انساندوستانه خیر گنبدی به مناطق سیل زده کرمان


رییس جمعیت هلال احمر گنبدکاووس گفت: خیر گنبدی به مناطق سیل زده کرمان کمک های انساندوستانه ارسال کرد.

- علی اصغر نودهی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس از گرگان اظهار کرد: این کمک ها شامل برنج، قند، رب، آب معدنی، ماکارونی، انواع کنسرو و مواد شوینده و بهداشتی توسط محمد شهرکی تهیه و با همکاری جمعیت هلال احمر گنبدکاووس به شهرستان سیل زده جهرم در استان کرمان ارسال شد.

وی تصریح کرد: سه کامیون کمک های انساندوستانه این خیر گنبدی که همه از او به عنوان  پدر بانک امانات تجهیزات پزشکی کشور نام می برند چندی قبل به مناطق زلزله زده آذربایجان غربی هم ارسال شد و پیش از آن هم با مساعدت این خیر و همکاری ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس کمک های نقدی و غیرنقدی به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان ارسال شده است.

  نودهی گفت: تهیه و توزیع بیش از 100 هزار ماسک، دستکش و مواد شوینده و ضدعفونی کننده با هدف جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و خرید تجهیزات آزمایشگاهی کرونا برای انجام تست در استان در جهت کنترل این بیماری از جمله خدمات ارائه شده توسط محمد شهرکی رییس مجمع خیرین سلامت گنبدکاووس طی یک ماهه گذشته بوده است.

خیر گنبدی هم در گفت و گوی تلفنی با خبرگزاری فارس در استان گفت: در حال حاضر همه ما یک هدف مشترک داریم و باید این بیماری کنترل و به حداقل و در نهایت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال کمک های انساندوستانه خیر گنبدی به مناطق سیل زده کرمان

ارسال کمک های انساندوستانه خیر گنبدی به مناطق سیل زده کرمان