مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 فروردین 1399 ساعت 04:252020-03-27اقتصادي

چهارمین واحد متخلف توزیع فرآورده های خام دامی در کردستان پلمب شد


مجتبی ورمقانی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: کارشناسان شبکه دامپزشکی قروه روز گذشته در آخرین اقدام خود توانستند یک واحد قصابی را که اقدام به جعل لیبل دامپزشکی کرده بود شناسایی و با اخذ دستور قضایی آن را پلمب کنند.

وی با بیان اینکه تخلفات این واحد مسبوق به سابقه است و زمستان سال قبل نیز دستور پلمپ این واحد از مقامات قضایی شهرستان به دلایل فوق اخذ شده بود افزود: همچنین عرضه گوشت قرمز غیربهداشتی و کشتار غیرمجاز از دیگر تخلفات محرز این واحد صنفی بود.

مدیرکل دامپزشکی کردستان یادآور شد: کارشناسان دامپزشکی هچنین توانستند 80 کیلوگرم گوشت قرمز غیربهداشتی را از این واحد کشف و ضبط کرده اند.

ورمقانی گفت: کارشناسان دامپزشکی کردستان در طرح نظارت نوروزی پیش از این سه واحد مرغ فروشی متخلف را نیز در شهرستان های کامیاران، مریوان و سنندج با حکم قضایی پلمب کرده اند.

وی از شهروندان درخواست کرد گوشت قرمز مورد نیاز خود را از مراکز مجاز و با توجه به مهر و لیبل گوشت و تاریخ انقضای آن تهیه کنند و در صورت مشاهده تخلفات تمامی واحدهای عرضه و توزیع مواد خام دامی مراتب را با شماره 1512 به دامپزشکی استان و شهرستان ها اطلاع دهند.

وی گفت: کارشناسان طرح نظارت نوروزی دامپزشکی کردستان از 20 اسفند در نظارت های خود توانستند چهار هزار و 860 کیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهارمین واحد متخلف توزیع فرآورده های خام دامی در کردستان پلمب شد

چهارمین واحد متخلف توزیع فرآورده های خام دامی در کردستان پلمب شد