مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 فروردین 1399 ساعت 05:052020-03-27سياسي

تلویزیون پیش از کرونا هم کج سلیقه بود/ فروپاشی اخلاقی در «پایتخت»


جعفر گودرزی منتقد سینما و تلویزیون معتقد است که صداوسیما پیش از بحران ویروس کرونا هم دچار کج سلیقگی هایی بوده و اکنون هم نتوانسته است از این تهدید به عنوان یک فرصت بهره ببرد.

- جعفر گودرزی منتقد سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به رویکردهای تلویزیون برای برنامه سازی در ایام نوروز 99 با توجه به شیوع ویروس کرونا بیان کرد: استراتژی تلویزیون در دوره ای که مردم دچار بحران مبارزه با ویروس کرونا شده اند چندان مشخص نیست و نقشه راهی وجود ندارد.

ما اکنون به برنامه های امیدبخش نیاز داریم اما آیا تلویزیون نقش خود را در زمینه برنامه سازی با چنین محتوایی به درستی ایفا کرده است؟ وی با طرح چند سوال ادامه داد: آیا عملکرد تلویزیون در مقابل بحران ها و استرس های مردم در چند ماه گذشته و اکنون، مفید بوده است و چقدر توانسته این فضای پراسترس را تغییر بدهد؟ صداوسیما چقدر توانسته روحیه مردمی را که به دلیل بحران ها شکننده شده اند، حفظ کند؟ صداوسیما می توانست از تهدید کرونا فرصتی برای عرض اندام خود بسازد اما اکنون در اکثریت قریب به اتفاق تولیدات سیما، مردم با برنامه هایی مثل همیشه مواجهند که عاری از خلاقیت است.

آیا آمارهای تلویزیون میدانی است؟ این منتقد در واکنش به میزان رضایت مردمی از سریال ها و برنامه های تلویزیون که روز گذشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلویزیون پیش از کرونا هم کج سلیقه بود/ فروپاشی اخلاقی در «پایتخت»

تلویزیون پیش از کرونا هم کج سلیقه بود/ فروپاشی اخلاقی در «پایتخت»