مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 فروردین 1399 ساعت 06:252020-03-27اجتماعي

بوستان ها شهر دماوند تا اطلاع ثانوی تعطیل شد


عباس صفری روز جمعه با اعلام این خبر به ایرنا اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و محدودیت های اعمال شده برای قطع این زنجیره و شکست آن، درب ورود تمامی بوستان های شهر دماوند از امروز تا اطلاع ثانوی بسته خواهد شد و با همکاری نیروی انتظامی و نگهبانان پارک ها از ورود شهروندان ممانعت می شود.

این مسئول با بیان اینکه در شهر دماوند 36 بوستان کوچک و بزرگ وجود دارد، خاطرنشان کرد: از شهروندان تقاضا داریم تا از انجام فعالیت های خارج از منزل و حضور در پارک ها و بوستان های سطح شهر خودداری کرده و همکاری لازم را با عوامل فضای سبز داشته باشند تا مشمول اعمال محدودیت های در نظر گرفته شده نگردند.

صفری با بیان اینکه شهرداری دماوند تمامی دستورالعمل ها برای مقابله با شیوع ویروس کرونا را اجرا نموده است، بیان داشت: روند ضدعفونی معابر و اماکن پرتردد، وسایل حمل و نقل عمومی و سایر اقدامات پیشگیرانه در سطح شهر به صورت مستمر اجرا می شود.

وی ادامه داد: از ابتدای شیوع این ویروس در کشور و به تبع آن در دماوند، مدیریت شهری دماوند در کنار شبکه بهداشت و کادر درمانی شهرستان قرار دارد و تجهیزات مورد نیاز شامل خرید لباس ایزوله جهت دفن اموات، لباس گان، گندزدایی مداوم مسیر و محوطه بیمارستان و تامین اعتبار جهت خرید سطل زباله عفونی برای بیمارستان را فراهم کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بوستان ها شهر دماوند تا اطلاع ثانوی تعطیل شد

بوستان ها شهر دماوند تا اطلاع ثانوی تعطیل شد