مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 فروردین 1399 ساعت 07:052020-03-27سياسي

پیدا و پنهان هتک حرمت آستان مقدس حضرت معصومه(س)


واقعه جانسور هتک حُرمت بارگاه نورانی حضرت کریمه اهل بیت (س)، یادآور ضرورت شناخت لیدری این جریان افراطی و لزوم ترویج تفکر متعالی شیعه اعتدالی تقریبی در برابر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، چندی پیش بود که اعلام بسته شدن موقت درب های حرم مطهر آستان مقدس فاطمی (س) در قم، سبب هتک حُرمت آن بارگاه نورانی توسط عده ای معلوم الحال شد.

پس از آن و با بازداشت 11 نفر از این افراد، یک منبع آگاه به خبرنگار خبرگزاری فارس اطلاع داد که حدود نیمی از آنان از مبلغان و فعالان جریان شیرازی یا همان شیعه انگلیسی هستند و همین ها بوده اند که لیدری آن هتک حُرمت جانسوز را به همراه تعدادی از قمه زنان قم بر عهده داشتند.

اکنون و با توجه به سال ها حاشیه سازی این جریان انحرافی برای نظام جمهوری اسلامی و تهیه خوراک مناسب تبلیغاتی برای رسانه های معاند، این نوشتار می کوشد تا گوشه ای از نگاه آنان به مسائل سیاسی و اجتماعی را به تصویر بکشد.

  کلیسایی که در لندن، حسینیه می شود! سال 2003 میلادی بود که شخصی به نام یاسر الحبیب به عنوان داماد سید مجتبی شیرازی، شبکه ای ماهواره ای در لندن به نام فدک تأسیس و شروع به توهین به مقدسات اهل سنّت و تولید برنامه در باب لعن علنی خلفای آنان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیدا و پنهان هتک حرمت آستان مقدس حضرت معصومه(س)

پیدا و پنهان هتک حرمت آستان مقدس حضرت معصومه(س)