مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 فروردین 1399 ساعت 07:152020-03-27اجتماعي

سایه سنگین کرونا بر سر رانندگان تاکسی


با توجه به ارتباطات روزانه رانندگان تاکسی با مردم برای پیشگیری از کرونا، 650 پک بهداشتی در بین آنان توسط شهرداری توزیع شد.

- ایسنا/زنجان شهردار ابهر گفت: با توجه به ارتباطات روزانه رانندگان تاکسی با مردم برای پیشگیری از کرونا، 650 پک بهداشتی در بین آنان توسط شهرداری توزیع شد.

محمدرضا ذوالقدری ها در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: بر اساس بخشنامه ارسالی از استانداری و مصوبه ستاد مقابله با کرونای شهرستان، مقرر شد ضدعفونی شهرها با تغییراتی ادامه یابد و مراکز پرتراکم و پرتردد شهری هدف اصلی ضدعفونی ها قرار گیرد.

وی ادامه داد: تا اطلاع ثانوی عملیات ضدعفونی به صورت روزانه و با محوریت مراکزی از قبیل ایستگاه های بین شهری مثل ابهر _ خرم دره ایستگاه شرکت ها، ترمینال، مساجد، نانوایی ها، هایپرمارکت ها، پمپ بنزین ها و سی ان جی ها، مراکز باربری، اداره ها و سازمان های دولتی، بیمارستان ها و درمانگاه های دولتی و خصوصی سطل های زباله در خیابان ها و کوچه ها، ماشین ها، تجهیزات و چرخ های حمل زباله انجام شود.

وی با بیان این که در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا، عملیات ضدعفونی تاکسی ها به همراه اهداء پک بهداشتی نیز انجام شد، گفت: ضدعفونی کردن ترمینال نیز از جمله دیگر اقدامات بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سایه سنگین کرونا بر سر رانندگان تاکسی

سایه سنگین کرونا بر سر رانندگان تاکسی