مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 فروردین 1399 ساعت 07:502020-03-27اجتماعي

توزیع 300 پکیج بهداشتی به مناطق محروم و حاشیه نشین کوهدشت


مسؤول قرارگاه جهادی بهشت امام رضا(ع)در کوهدشت گفت: تاکنون 300 پکیج بهداشتی شامل الکل، مایع دستشویی و ماسک به مناطق محروم و حاشیه نشین شهر ارسال کردیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کوهدشت، احسان نصیری نیا ظهر امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان، اظهار کرد: 12 گروه از موسسات و گروه های جهادی که حدود 150 نفر هستند با تشکیل یک گروه جهادی واحد تمام معابر عمومی کوچه ها و شهر کوهدشت را به صورت کامل ضدعفونی کردیم.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون 300 پکیج بهداشتی شامل الکل، مایع دستشویی و ماسک به مناطق محروم و حاشیه نشین شهر ارسال کردیم.

مسؤول قرارگاه جهادی بهشت امام رضا(ع) در کوهدشت با بیان اینکه حدود 5 هزار ماسک تا روز عید توسط کارگاه های مجوز دار تهیه شد، افزود: و با توجه به کمبود پارچه و مواد مورد نیاز برای تهیه ماسک نتوانستیم ادامه دهیم.

نصیری نیا بیان داشت: سرکشی از بیمارهای کرونایی که نتیجه تست آنها مثبت اعلام شده و در کوهدشت بستری هستند، در حال انجام است.

وی با اشاره به گندزدایی و ضدعفونی بخش مرکزی و روستاهای آن، تصریح کرد: کوهدشت برای ضدعفونی شدن به 8 قسمت تقسیم شده که توسط گروه های جهادی و گروه های مردمی انجام می شود.

مسؤول قرارگاه جهادی بهشت امام رضا(ع) در کوهدشت اظهار داشت: مشکلات عمده شهرستان کمبود ماسک بوده، ضمن اینکه گروه های جهادی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 300 پکیج بهداشتی به مناطق محروم و حاشیه نشین کوهدشت

توزیع 300 پکیج بهداشتی به مناطق محروم و حاشیه نشین کوهدشت