مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 فروردین 1399 ساعت 07:502020-03-27سياسي

دولتی بودن سرعت «کانون» را گرفته است/ احیای تئاتر کودک و نوجوان


مدیر مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ضمن تشریح عملکرد این مرکز طی دو سال اخیر، دلیل کندی برنامه های اصلاحی کانون را وابستگی آن به دولت می داند.

- خبرگزاری مهر - گروه هنر- فریبرز دارایی و آروین مؤذن زاده: روز اول فروردین ماه به عنوان روز جهانی تئاتر کودک امسال زیر سایه شیوع ویروس کرونا در جهان و در حالی که تمام تئاترهای آسیا، اروپا و آمریکا با نزدیک شدن به روز جهانی تئاتر تعطیل بودند، سپری شد.

در ایران شاید به جرأت بتوان گفت که تئاتر کودک و نوجوان و تئاتر عروسکی با شکل گیری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شناخته شد و با تربیت هنرمندان توانمندی که این روزها از چهره های مطرح در عرصه کارگردانی و بازیگری سینما و تئاتر هستند، روند رو به رشدی پیدا کرد.

کانون همیشه به عنوان پایگاهی مهم و اساسی برای عرصه های هنری ویژه گروه سنی کودک و نوجوان شناخته شده و فعالیت های متعددی را در زمینه های مختلف برای این گروه سنی انجام داده است.

مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون نیز طی دهه های گذشته فعالیت مستمری در زمینه تئاتر کودک و نوجوان و تئاتر عروسکی داشته که البته این فعالیت همیشه سیر صعودی به خود نگرفته و در دوره هایی با تنزل آماری و کیفی آثار مواجه بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولتی بودن سرعت «کانون» را گرفته است/ احیای تئاتر کودک و نوجوان

دولتی بودن سرعت «کانون» را گرفته است/ احیای تئاتر کودک و نوجوان