مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 فروردین 1399 ساعت 08:552020-03-27اقتصادي

بیش از یکهزار کیلوگرم فرآورده دامی فاسد در سمنان نابود شد


حمیدرضا حسینی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا، ابراز داشت: 18 تیم ثابت و سیار 2 نفره از کارشناسان اداره کل دامپزشکی استان سمنان در 2 نوبت صبح و عصر از مراکز عرضه فرآورده های دامی مانند قصابی ها، مرغ فروشی ها، رستوران ها و فروشگاه های استان با اولویت رعایت نکات بهداشتی و جلوگیری از انتقال ویروس کرونا از طریق عوامل ثانویه بازدید می کنند.

وی بیان کرد: افزایش بازرسی و نظارت از مراکز عرضه فرآورده های دامی در استان سمنان از بیست و پنجم اسفند 98 شروع شد تا پانزدهم فروردین ادامه دارد.

مدیرکل دامپزشکی استان سمنان اضافه کرد: 800 بازرسی از مراکز عرضه فرآورده های دامی استان سمنان از بیست و پنجم اسفند98 تا ششم فروردین انجام شد و فرآورده های خام دامی غیربهداشتی مانند گوشت قرمز، گوشت سفید و احشام خوراکی مانند جیگر و سنگدان کشف و نابود شد.

وی تصریح کرد: هفت پرونده تخلف طی بازرسی ها از مراکز عرضه فرآورده های دامی در استان سمنان از بیست و پنجم اسفند تا ششم فروردین در مراجع قضایی برای رسیدگی تشکیل شده است.

وی یادآور شد: بیشترین تخلف و کشف فرآورده های دامی غیربهداشتی در استان سمنان از بیست و پنجم اسفند تا ششم فروردین مربوط به رستوران های بین راهی، قصابی ها و خودروهای یخچال دار بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از یکهزار کیلوگرم فرآورده دامی فاسد در سمنان نابود شد

بیش از یکهزار کیلوگرم فرآورده دامی فاسد در سمنان نابود شد