مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 فروردین 1399 ساعت 10:452020-03-27اجتماعي

شیوه نامه آموزش مجازی در مدارس همدان اعلام شد


محمد پورداود روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: فرهنگیان و دانش آموزان تا زمان بازگشایی مدارس، می توانند به کمک پیام رسان های داخلی در کلاس های مجازی حضور پیدا کنند.

وی با اشاره به اینکه شبکه اجتماعی دانش آموزان شاد، آموزش های لازم را به زبان ساده بیان می کند، اظهار داشت: در راستای اجرای این شیوه نامه، مدیر مدرسه از طریق سامانه سناد یکی از پنج پیام رسان داخلی بله، گپ، آی گپ، سروش و روبیکا را انتخاب و آن را به معلمان و دانش آموزان اعلام می کند.

پورداود عنوان کرد: دانش آموزان و معلمان بعد از نصب پیام رسان اعلام شده توسط مدیر مدرسه و با استفاده از کد ملی خود که پیشتر توسط مدیران مدارس به سامانه سناد وارد شده است، وارد گروه می شوند و در کلاس مجازی با نظارت مدیر مدرسه حضور می یابند.

وی بیان کرد: امکانات این پیام رسان ها شبیه امکانات گروه ها در تلگرام و واتس آپ است و معلمان می توانند محتوای آموزشی صوتی، تصویری و یا متنی را در گروه های خود قرار دهند.

مدیرکل آموزش و پرورش همدان افزود: گروه های کلاسی بر اساس اطلاعات سامانه سناد از قبل در پیام رسان انتخابی توسط مدیر مدرسه شکل گرفته است و همه دانش آموزان یک کلاس در آن گروه عضو هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیوه نامه آموزش مجازی در مدارس همدان اعلام شد

شیوه نامه آموزش مجازی در مدارس همدان اعلام شد