مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 فروردین 1399 ساعت 11:102020-03-27سياسي

استان اردبیل جزو استان های موفق در مبارزه با بیماری کرونا ویروس


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل در سفر به شهرستان پارس آباد با مدیران و مسئولان این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

- ایسنا/اردبیل معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل در سفر به شهرستان پارس آباد با مدیران و مسئولان این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

بهروز ندایی در نشست با مدیران ادارات شهرستان پارسآباد، اظهار کرد: استان اردبیل جزو استان های موفق در مبارزه با ویروس کرونا بوده و در مقایسه با دیگر استانهای دیگر کشور وضعیت ایده آل قرار دارد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل تصریح کرد: بیماری کرونا در استان اردبیل تا حدودی مهار شده و نبض این ویروس کنترل شده است.

وی افزود: بسیاری از کشورهای که تا پیش از این از توسعه و پیشرفت تکنولوژی دم میزدند، اکنون در دام این ویروس خود ساخته گرفتار شده اند.

ندایی ادامه داد: تدابیر لازم برای کنترل این بیماری در صورت تشدید و همه گیر شدن اندیشیده شده است و از تجهیزات پزشکی و بیمارستانی گرفته تا کادر درمانی و بیمارستان صحرایی و دیگر خدمات پزشکی در شرایط ویژه پیش بینی شده است.

معاون سیاسی استاندار اردبیل خاطر نشان کرد : پس از بازدید و گزارشات لازم در مبارزه با ویروس کرونا، همچنین پیشگیری و درمان، شهرستان پارس آباد بعد از اردبیل در رتبه دوم قرار دارد و با توجه به آمار ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان اردبیل جزو استان های موفق در مبارزه با بیماری کرونا ویروس

استان اردبیل جزو استان های موفق در مبارزه با بیماری کرونا ویروس