مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 فروردین 1399 ساعت 11:552020-03-27سياسي

کاهش 70 درصدی ترددهای بین شهری برای کنترل انتشار ویروس کرونا


هماهنگی ها و اقدامات انجام شده نیروی انتظامی با سایر سازمان ها برای کنترل انتشار ویروس کرونا باعث کاهش 70 درصدی ترددهای بین شهری شده است.

- سردار"نوری نژاد" درحاشیه حضور در ستاد فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان بر توجه جدی فرماندهان به حفظ نیروی انسانی که از بالاترین اولویت های ناجا است، تاکید کرد و گفت: نیروی انسانی اولین و مهمترین سرمایه ناجا بوده و بدون آن، تجهیزات بی معناست لذا از دست دادن این سرمایه هزینه سنگین به همراه دارد و جبران آن بسیار سخت است.

وی ادامه داد: همه همکاران با سازماندهی مناسب و به کارگیری تجهیزات در تامین نظم و امنیت همراه با شرایط جدید که در همه کشور امر جهادی سلامت مطرح است در حال فعالیت هستند و با تلاش شبانه روزی در همه صحنه هایی که ضرورت دارد، حضور می یابند.

معاون هماهنگ کننده ناجا تصریح کرد: هماهنگی ها و اقدامات انجام شده نیروی انتظامی با سایر سازمان ها برای کنترل انتشار ویروس منحوس کرونا باعث کاهش 70 درصدی ترددهای بین شهری شده و همکاری لازم با ستاد اصلی مبارزه با این ویروس همچنان ادامه دارد ضمن اینکه مردم نیز باید به ابلاغیه های صادره توجه کنند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: همه تدابیر و اقدامات برای سلامت کارکنان انجام شده و کارکنان نیز در جهت سلامت جامعه در حال تلاش هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 70 درصدی ترددهای بین شهری برای کنترل انتشار ویروس کرونا

کاهش 70 درصدی ترددهای بین شهری برای کنترل انتشار ویروس کرونا