مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 فروردین 1399 ساعت 12:252020-03-27اجتماعي

ورود به پارک ها و بوستان های قرچک ممنوع شد


ورود به پارک ها، بوستان ها و زمین های چمن مصنوعی شهر قرچک ممنوع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قرچک، محسن خرمی شریف شهردار قرچک ظهر جمعه در این خصوص اظهار کرد: با توجه به شیوع کرونا به منظور ریشه کن کردن این ویروس، ورود شهروندان به کلیه پارک ها، بوستان ها و زمین های چمن مصنوعی شهر قرچک تا اطلاع ثانوی ممنوع شد.

وی بابیان اینکه 115 پارک و بوستان این شهر بسته و یا از ورود شهروندان توسط عوامل مدیریت جلوگیری می شود، افزود: این اقدام برای حفظ سلامت شهروندان و قطع زنجیر ه گسترش ابتلای مردم به ویروس کرونا به تمام مسؤولان پارک ابلاغ شده است و مسؤولان پارک ها و بوستان ها موظف به اجرای این قانون هستند.

شهردار قرچک با اشاره به اینکه زمین های چمن مصنوعی شهرداری نیز بسته شد و از ورود افراد جلوگیری خواهد شد، خاطرنشان کرد: شهرداری قرچک 9 زمین چمن مصنوعی دارد که شهروندان از آن استفاده می کردند که از روز اول برای پیشگیری از ویروس کرونا در سطح شهرستان این محل ها بسته شد و اجازه استفاده به شهروندان داده نشد و تا زمان ریشه کن شدن این ویروس بسته خواهد بود.

خرمی شریف در پایان ابراز کرد: ورودی های پارک جنگلی زیباشهر قرچک که 34 هکتار است نیز با داربست بسته شد و از شهروندان محترم قرچک می خواهیم در خانه بمانند و 13 فروردین در پارک ها حضور نداشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود به پارک ها و بوستان های قرچک ممنوع شد

ورود به پارک ها و بوستان های قرچک ممنوع شد