مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 فروردین 1399 ساعت 12:552020-03-27اقتصادي

جلوگیری از ورود 100 خودروی غیربومی به شهرستان دره شهر


معاون امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: از شب گذشته تاکنون از ورود 100 خودروی غیربومی به شهرستان دره شهر جلوگیری شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، حیدر نعمتی ظهر جمعه در بازدید از ورودی استان در شهرستان دره شهر (پل گاومیشان)، از اهتمام جدی استان در اجرای دستورالعمل فاصله اجتماعی و ممنوعیت تردد مسافران برای قطع زنجیره انتقال بیماری گفت و تصریح کرد: در این شرایط سخت همه باید به هم کمک کنیم و در این راستا همکاری مردم برای در خانه ماندن و قطع زنجیره انتقال بیماری بسیار مهم و تعیین کننده است.

وی در ادامه از اجرای تمهیدات لازم در جهت مایحتاج مردم استان در شرایط کنونی خبر داد و گفت: خوشبختانه کالاها و اقلام اساسی و ضروری به اندازه کافی در استان موجود است و هیچ گونه دغدغه ای در این خصوص وجود ندارد.

نعمتی همچنین در ارتباط با نظارت بر بازار گفت: با سازوکارهای اندیشیده شده بر قیمت و عرضه کالاها نظارت جدی وجود خواهد داشت و مردم از این حیث نیز اطمینان خاطر داشته باشند.

معاون اقتصادی استاندار در پایان گفت: بر اساس بازدید به عمل آمده از ایستگاه پل گاومیشان در آغازین ساعت های اجرای طرح از ورود بیش از 100 خودروی غیر بومی به شهرستان دره شهر ممانعت بعمل آمده است و این روند با شدت هرچه تمام تر تا پایان اجرای طرح ادامه خواهد یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوگیری از ورود 100 خودروی غیربومی به شهرستان دره شهر

جلوگیری از ورود 100 خودروی غیربومی به شهرستان دره شهر