مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 فروردین 1399 ساعت 14:502020-03-27اقتصادي

آموزش مدیران صنعتی برای اجرای «جهش تولید» مورد توجه قرار بگیرد


رییس اداره صنعت، معدن و تجارت گناباد با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری شعار سال جاری را «جهش تولید» نام گذاری کرده اند، متذکر شد: باید مدیران صنعتی از نظر آموزشی مورد توجه قرار گیرند تا بهره وری افزایش یابد.

- هادی ایزدی در گفت وگو با خبرنگار فارس در گناباد اظهار کرد: ارتقای  فضای کسب و کار در کشور و منطقه وضعیت مناسبی ندارد که باید در این زمینه اقدامات لازم صورت بگیرد.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت گناباد با بیان اینکه باید اسناد معادن مورد پذیرش بانک ها به عنوان وثیقه قرار بگیرد، اضافه کرد: متاسفانه بانک ها سند معدن را به عنوان وثیقه تسهیلات قبول نمی کنند که مشکلاتی را برای استفاده از تسهیلات به وجود آورده است.

وی با تاکید بر اینکه تعطیلات زیاد در کشور مانع تولید است، گفت: در راستای اجرای شعار سال جاری، باید فرهنگ کار در جامعه ترویج شود و رفاه طلبی و پشت میزنشینی به عنوان یک ضد ارزش در جامعه جا بیفتد.

ایزدی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری شعار سال جاری را سال جهش تولید نام گذاری کرده اند، متذکر شد: باید مدیران صنعتی از نظر آموزشی مورد توجه قرار گیرند تا بهره وری افزایش یابد.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت گناباد با بیان اینکه ما در این شهرستان در خصوص بعضی از زیرساخت ها مشکل داریم که باید برطرف شود، ادامه داد: هزینه حم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش مدیران صنعتی برای اجرای «جهش تولید» مورد توجه قرار بگیرد

آموزش مدیران صنعتی برای اجرای «جهش تولید» مورد توجه قرار بگیرد