مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 فروردین 1399 ساعت 18:152020-03-27سياسي

فرمانده تیپ تکاور حضرت مهدی(عج): سپاه تا مهار کامل کرونا کنار مردم است


سردار علی نجفوند جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مردم باید مطمئن باشند سپاه همچون گذشته در سختی ها و حوادث تا شکست کرونا در کنار آن ها است.

وی از آغاز عملیات بیولوژیک در سطح استان خوزستان خبر داد و گفت: این عملیات با نام شهدای مدافع سلامت و با دستور فرمانده نیروی زمینی سپاه به مجموعه قرارگاه کربلا آغاز شده است .

وی افزود: این طرح با هدف گندزدایی و ضد عفونی بیمارستان ها، ایستگاه های راه آهن و پایانه های مسافربری، معابر و ادارات با حضور یگان های تابعه قرارگاه کربلا در حال اجرا است.

فرمانده تیپ تکاور حضرت مهدی عج نیروی زمینی سپاه افزود: تیپ نیروی مخصوص امام حسن مجتبی (ع)، تیپ تکاور حضرت مهدی (عج)، تیپ زرهی حضرت حجت (عج)، گروه توپخانه 64 الحدید، تیپ 48 کوهستان کهگیلویه و بویر احمد، لشکر مردم پایه 7 حضرت ولی عصر (عج) و تیپ مردم پایه 57 ابولفضل (ع) لرستان ، گروه جنگ نوین 24 بعثت بروجرد ، یگان های جنگ نوین شرکت کننده در این عملیات هستند.

وی اظهار داشت: بخشی از این عملیات در اهواز اجرا شده و پس از پاکسازی و ضد عفونی کامل اهواز هر یگان شهرهای تابعه ی خود را با ماشین آلات و دستگاه های کاملا تخصصی با هماهنگی ستاد مبارزه با کرونا ضد عفونی می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده تیپ تکاور حضرت مهدی(عج): سپاه تا مهار کامل کرونا کنار مردم است

فرمانده تیپ تکاور حضرت مهدی(عج): سپاه تا مهار کامل کرونا کنار مردم است