مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 فروردین 1399 ساعت 20:002020-03-27سياسي

بیمارستان های ستاد فرمان امام برای مقابله با کرونا به کار گرفته شد


هشت بیمارستان ساخته شده توسط ستاد اجرایی فرمان امام، برای مقابله با کرونا و بستری مبتلایان به این ویروس به کار گرفته شد.

- مدیرعامل بنیاد برکت گفت: هشت بیمارستان ساخته شده توسط ستاد اجرایی فرمان امام، برای مقابله با کرونا و بستری مبتلایان به این ویروس به کار گرفته شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدامیرحسین مدنی با بیان اینکه هشت بیمارستان ساخته شده توسط ستاد اجرایی فرمان امام ظرفیتی در حدود هزار تختخواب دارد ، اظهار کرد: این هشت بیمارستان که در شهرستان های میانه، قرچک، فردوس، درگز، گرمسار، بانه، مینودشت و بهار قرار دارند با ظرفیت های متفاوت به صورت شبانه روزی به مردم و بیماران کرونایی خدمات درمانی ارائه می کنند.

مدیرعامل بنیاد برکت اظهار کرد: همچنین دو بیمارستان 400 تختخوابی در استان خوزستان و 120 تختخوابی در استان فارس نیز مراحل اجرا را پشت سر می گذارند و پیش بینی می شود به ترتیب در سال 1400 و 1399 به بهره برداری برسند.

مدنی افزود: بنیاد برکت تاکنون 150 مرکز جامع سلامت و کلینیک درمانی در کشور راه اندازی کرده که این مراکز نیز در دورافتاده ترین نقاط محروم کشور مشغول خدمت رسانی در شبکه بهداشت و درمان کشور به بیماران کرونایی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان های ستاد فرمان امام برای مقابله با کرونا به کار گرفته شد

بیمارستان های ستاد فرمان امام برای مقابله با کرونا به کار گرفته شد