مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 04:252020-03-28اقتصادي

خسارت بیش از یک میلیارد تومانی سیلاب به شبکه برق سیستان و بلوچستان


خلیل عوض زاده روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شهرستان های سراوان، میرجاوه، زابل، هامون، نیمروز، خاش، کنارک، نیکشهر(اسپکه)، ایرانشهر(بزمان)، راسک، سرباز، نگور(پلان) از جمله مناطقی هستند که دچار خسارت شده اند.

وی ادامه داد: شبکه آسیب دیده در حوزه شبکه فشار متوسط حدود هفت کیلومتر،66 پایه، در حوزه فشار ضعیف حدود 2 کیلومتر و 37 پایه و سه دستگاه ترانسفورماتور هوایی دچار تخریب شدند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به آمادگی قبلی شرکت توزیع نیروی برق بلافاصله با بسیج امکانات و نیروهای عملیاتی با انجام مانوری نقاط آسیب دیده از شبکه جدا و خطوط سالم برقدار شدند.

وی تصریح کرد: با توجه به شرایط حساس این ایام و لزوم تامین برق پایدار در اسرع وقت نسبت به رفع خاموشی ها در ساعات اولیه بحران اقدام و شبکه های آسیب دیده ترمیم و اصلاح شد.

عوض زاده اظهار داشت: در مواردی که راه دسترسی به روستاها در اثر سیل از بین می رود امکان اقدام و عملیات فوری سلب و تیم های عملیاتی برق با توجه به داشتن تجهیزات بسیار اما نبود راه دسترسی مناسب اقدام اصلاحی و رفع به موقع خاموشی را به سختی انجام می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت بیش از یک میلیارد تومانی سیلاب به شبکه برق سیستان و بلوچستان

خسارت بیش از یک میلیارد تومانی سیلاب به شبکه برق سیستان و بلوچستان