مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 04:452020-03-28اجتماعي

مردم بوشهر ترددهای ضروری را هم به حداقل کاهش دهند


مجید خورشیدی روز شنبه در برنامه تلویزیونی بهار بوشهر افزود: هرچند معابر شهری بوشهر خالی از مردم شده و به ندرت عده ای از افراد در خیابان ها دیده می شوند اما همه قشرهای جامعه همانند اصناف که با ایثار از معیشت و امرار معاش خود برای سلامت مردم گذر کردند لطف کنند و از منزل خارج نشوند.

وی بیان کرد: امروز بنا به وظیفه شرعی، ملی میهنی و انسانی همه باید در خانه بمانند و هیچ خدمتی به کشور بالاتر از در خانه ماندن نیست.

خورشیدی ادامه داد: اگر قرار بر لغو سفرها است این اصل در مورد پروازها نیز باید صدق کند اما چون استان بوشهر استانی است که فاصله قابل توجهی نسبت به مرکز کشور دارد و ممکن است برای برخی از افراد سفرهای ضروری پیش آید حداقل پروازها فقط برای تهران برقرار است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تاکید کرد: برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا به غیراز تهران آن هم بسیار محدود برای هیچ مقصد دیگری پرواز وجود ندارد.

وی ادامه داد: حتی آنهایی که سفر هوایی می روند نیز سلامت مردم را در نظر بگیرند و اگر سفر آنها ضروری نیست به سفر هوایی و زمینی مبادرت نکنند.

وی گفت: براساس طرح فاصله گذاری اجتماعی قرار است یک سوم ظرفیت اداری دستگاه های اجرایی برای حفظ ضرورت ها فعال باشند به همین دلیل از مدیران الزامات طرح را رعایت و به نحوی مدیریت کنن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم بوشهر ترددهای ضروری را هم به حداقل کاهش دهند

مردم بوشهر ترددهای ضروری را هم به حداقل کاهش دهند