مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 05:152020-03-28پزشكي

فعال کردن داروخانه هلال احمر، نیازمند مشارکت دانشگاه علوم پزشکی


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: برای تامین داروی بیماران خاص در داروخانه هلال احمر زنجان برنامه ریزی شده و فعال کردن این داروخانه به مشارکت دانشگاه علوم پزشکی استان نیاز دارد.

- ایسنا/زنجان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: برای تامین داروی بیماران خاص در داروخانه هلال احمر زنجان برنامه ریزی شده و فعال کردن این داروخانه به مشارکت دانشگاه علوم پزشکی استان نیاز دارد.

شهرام میرزایی دیروز (8 فروردین) در نشست خبری که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، ضمن تشریح اقدامات جمعیت هلال احمر استان زنجان، اظهار کرد: در 13 بهمن ماه پارسال کمیته هایی برای آماده سازی بسته های آموزشی و نیز تصمیم گیری و انجام اقداماتی در راستای مقابله با ویروس کرونا در این جمعیت تشکیل و قبل از شیوع این بیماری در کشور، در دو نوبت برای کارکنان و امدادگران آموزش های لازم در این خصوص داده شد.

وی با بیان اینکه اعضای داوطلب جمعیت هلال احمر سرمایه هایی هستند که به آنان افتخار می کنیم، افزود: این اعضا در بخش های امدادگر، جوانان و اعضای آن و نیز داوطلبان مشغول خدمت رسانی به هم استانی های خود هستند و فعالیت این گروه از 25 اسفندماه آغاز شده و تا پایان تعطیلات ادامه خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعال کردن داروخانه هلال احمر، نیازمند مشارکت دانشگاه علوم پزشکی

فعال کردن داروخانه هلال احمر، نیازمند مشارکت دانشگاه علوم پزشکی