مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 05:552020-03-28اجتماعي

تداوم بارش های کرمانشاه تا دوشنبه/ کاهش 41 درصدی بارش ها


معاون هواشناسی استان کرمانشاه از کاهش 41 درصدی بارش های استان نسبت به سال زراعی گذشته خبر داد و گفت: سامانه بارشی که اکنون در جو استان فعال است، - ایسنا/کرمانشاه معاون هواشناسی استان کرمانشاه از کاهش 41 درصدی بارش های استان نسبت به سال زراعی گذشته خبر داد و گفت: سامانه بارشی که اکنون در جو استان فعال است، تا روز دوشنبه بارندگی به همراه خواهد داشت.

علی محمد زورآوند در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به سامانه بارشی که در جو استان فعال است، اظهار کرد: ادامه فعالیت این موج را تا روز دوشنبه(یازدهم فروردین) خواهیم داشت که البته شدت چندان زیادی ندارد.

وی با بیان اینکه بیشتر بارش این سامانه برای منطقه اورامانات خواهد بود و در شهر کرمانشاه بارش چندان زیادی نداریم، یادآور شد: ممکن است امشب بارش ها در شهر کرمانشاه و نواحی شرقی استان قابل قبول باشد، اما در روزهای آتی عمده بارش را در منطقه اورامانات خواهیم داشت که احتمال آبگرفتکی را در این مناطق ایجاد می کند.

معاون هواشناسی استان کرمانشاه از کاهش دما به دنبال فعالیت این سامانه ناپایدار هم یاد و تاکید کرد: احتمال دارد با فعالیت این سامانه بارشی دمای شهر کرمانشاه به صفر درجه سانتی گراد نزدیک شود، اما دمای زیر صفر نخواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم بارش های کرمانشاه تا دوشنبه/ کاهش 41 درصدی بارش ها

تداوم بارش های کرمانشاه تا دوشنبه/ کاهش 41 درصدی بارش ها