مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 06:052020-03-28سياسي

دوری از کرونا در «چاردیواری»


فرهنگسرای گلستان با هدف غنی سازی اوقات فراغت شهروندان به کمک فعالیت های فرهنگی در ایام تعطیلات نوروز و خانه نشینی به دلیل شیوع ویروس کرونا، - فرهنگسرای گلستان با هدف غنی سازی اوقات فراغت شهروندان به کمک فعالیت های فرهنگی در ایام تعطیلات نوروز و خانه نشینی به دلیل شیوع ویروس کرونا، بسته سرگرمی های در منزل را تهیه و بازنشر می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بسته سرگرمی های در منزل با اولویت فضای مجازی از دوم تا 31 فروردین ماه 1399 با عنوان چاردیواری تولید و در دسترس شهروندان قرار می گیرد.

بازی خانه در خانه فرهنگسرای گستان با تولید و انتشار محتوای آموزشی بازیهای آپارتمانی کودکانه و خانوادگی به معرفی الگوهای جذاب و سرگرمیهای بانشاط در خانه پرداخته و خانوادههای ایرانی را تشویق میکند تا با استفاده از این بازیها زمانی را که مجبورند به دلیل شیوع ویروس کرنا در منزل بمانند، به بهترین شکل سپری کنند.

جشنواره بازی های خانگی برگزار می شود یکی دیگر از برنامه هایی که با اولویت فضای مجازی توسط این مدیریت تدارک دیده شده است، برگزاری جشنواره بازی های خانگی برای گروه سنی هفت تا 15 سال است.

در این جشنواره خانواده ها می توانند از بازی های خانگی خود فیلمبرداری کرده و ارسال کنند تا در فضای مجازی بازنشر داده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوری از کرونا در «چاردیواری»

دوری از کرونا در «چاردیواری»